看囉半個月滴京阪旅遊文,都迷有出現寵物日記,粉多人應該都想要轉台哩吧 XD..

噗!別醬子咩!今天不就來更新寵物日記滴文章啦!時間是在 ~ 六月份滴趴踢文

六月份滴壽星粉多啦!今天我們要去 Tina 廚房來幫仔仔、MoMo 慶生囉!



Tina 廚房滴烤肉菜色依舊是非常滴豐盛啦!保證讓大家吃滴 ~ 飽飽飽阿!!

冬天會有燒燙燙滴湯品 → 柴波生日會,夏天就會換成消暑滴仙草湯囉!



感謝宅麻偷渡滴 ~ 大蛤仔,改天我們一定拎著新鮮魚貨,來去你家吃火鍋阿!!



來介紹今天滴小朋友囉!今天超愛鬼吼鬼叫滴惡犬烏龍茶 XD...



阿姨我顧著吃東西,差點都忘記要拍照啦!迷有拍到滴小朋友 ~ Sorry 啦 XD...

01.jpg   

天氣有多熱,看看 Waffle 滴舌頭就知道啦!傳說中滴 " 哇舌餅 " 出現啦!



今天滴壽星寶寶之一 ~ 仔仔,舌頭也很俏皮滴滑了出來!!



今天豬豬姐滴朋友們超 Nice 滴啦 → 按讚!!二話不說 ~ 開始烤肉啦!!



而我們 ~ 今天就是無止盡滴聊天、打屁、談是非,完全滴 → 茶來伸手、飯來張口



第二輪由柴爸、哇拔 ~ 兩位專業滴繼續幫我們顧火爐!!



兩位壽星娘還準備囉小朋友們滴肉肉喔!今天僕人、小朋友們都要吃滴飽飽滴啦!



除了吃到飽滴肉肉之外,還有鮭魚肉凍唷!只能說今天小朋友們超有口福啦!



瞧 ~ 瞧 ~ 烏龍滴眼睛都亮起來了呢!!



吃飽喝足滴時間,就來去交際一下吧!!是說阿 ~ 阿宅宅,最近伙食很好唷 XD...



坐在推車上滴柴柴,一直嗚嗚叫 ~ 想要去跳水



嗚嗚叫滴柴柴,最後去陪老爸烤肉啦!

柴爸負責考小朋友們滴肉肉,哇拔負責烤雞腿 ~ 讚 → 可以去擺攤啦!!



慶生滴時間到啦!



兩位壽星 ~ 請接受大家滴祝福囉!!

DSCF3211.JPG  
 
切蛋糕囉!!



免不了一定要抹奶油啦!醬子才有生日趴踢滴 Feel 咩!!



MoMo 滴小虎牙 ~ 好可愛啊!!



仔仔、MoMo ~ 生日快樂唷!!



俗話說 → 有哇麻滴地方,一定會出現敗家品啦!還有來至各區團主滴團購商品

瞧 ~ 瞧 ~ 不管是僕人滴、還是小朋友滴,應有盡有啊!

為了拍大合照,結果我把哇麻裝箱好滴東西,又混在一起了 ==|||

哇麻 ~ 不好意思啊 ( 羞.... )



好久不見滴大合照!烏龍茶好顯眼啊 → 他是 " 雪納柴 " 啦!



由於時間滴關係,我們就迷有在 Tina 廚房滴草地跑跑囉!!

送豆皮皮家回新竹之後,趕快回到桃園去接拔拔下班囉!

每次走到中壢、內壢這邊,都大塞車啊!到底是在塞蝦咪啦!!

 

感謝哇麻滴小禮物唷!接下來我要帶著烏龍,去綠島唱小夜曲啦 XD....



P.S 烏龍滴頂頂功力真滴越來越厲害啦!什麼都可以頂頂啊!!



arrow
arrow
    全站熱搜

    小艾 & 烏龍茶 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()